„Vajadus kulubaasi vähendada tuleneb nii keerulisest globaalsest majandusolukorrast kui ka ettevõtte täpsemast strateegilisest fookusest,“ kommenteeris Cleveroni tegevjuht Arti Kütt. „Meie kliendid on globaalsed jaemüüjad, kelle kasvutempo on võrreldes varasemaga aeglustunud. Teisalt teame, et sektor otsib pidevalt viise äri efektiivistamiseks ja just seda Cleveron pakub.“

„Tegime raske otsuse koondada 38 inimest. Kasumlikkuse parandamiseks on ka meie äristrateegia täpsem kui varem, keskendume Euroopa turule ning jaekaubanduse automatiseerimisele,“ nentis Kütt, lisades, et tegu on ettevalmistusega pikaajaliseks eduks.

Cleveron on innovatsiooniliider pakiautomaatide ja -robotite loomises, kelle tooteid leiab rohkem kui 50 riigist. Hiljaaegu lansseeris ettevõte uudistoote, milleks on akutoitel pakiautomaat Cleveron 354. Toode optimeerib pakkide kohaletoimetamise tõhusust, andes vabaduse paigutada pakiautomaadid sinna, kuhu varem ei saanud.