Eestis uudisteportaali Delfi, Eesti Päevalehte, Maalehte, Eesti Ekspressi ja mitmeid populaarseid ajakirju kirjastava ASi Delfi Meedia digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 27% (III kvartalis 2%, 9 kuuga 16%), ulatudes 98 982-ni.

50%-liselt Ekspress Grupile kuuluva ASi Õhtuleht Kirjastus digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 8% (III kvartalis 4%, 9 kuuga 13%), ulatudes 25 406-ni.

Geenius Meedia OÜ digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 25% (III kvartalis 2%, 9 kuuga 15%), ulatudes 6 466-ni.

Lätis kasvas Delfi A/S-i digitaalsete tellimuste hulk võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 44% (III kvartalis -8%, 9 kuuga 43%), ulatudes 20 169-ni.

Leedus kasvas Delfi digitellimuste hulk võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 65% (III kvartalis 11%, 9 kuuga 53%), ulatudes 28 730-ni.

Ekspress Grupi juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu sõnas, et viimase aastaga kolmandiku võrra kasvanud digitellimuste hulk moodustab Ekspress Grupi tuludest üha olulisema osa ja tagab grupi meediaettevõtetele stabiilse tuluallika, mille toel saab luua lugejatele meelepärast sisu.

„Eestis kasvas meie suurima meediaettevõtte Delfi Meedia digitellimuste arv aastaga 27% ja jõudis 100 000 piiri lähedale. Tegu on märkimisväärse numbriga, milleni pole pärast Eesti taasiseseisvumist küündinud ühegi tasulise paberväljaande tellijate arv,“ kommenteeris ta.

Rüütsalu lisas: „Suhtarvuna enim ehk 65% kasvas viimase aastaga digitellimuste arv Leedus, kus näeme kõige suuremat kasvupotentsiaali ka edaspidi. Läti digitellimuste hulk kasvas aastaga tubli 44%, kuid kahanes viimases kvartalis 8%. Kahanemine on tingitud I poolaastal läbi viidud müügikampaaniate lõppemisest, millele järgnes ootuspärane lühiajaline korrektsioon. Tulevikus ootame ka Lätis digitellimuste arvu kasvu jätkumist.“