Mitu Bolt Foodi klienti on kirjeldanud, et Tartu McDonald’sites lükatakse Bolti tellimused kõige viimaseks. Enne teenindatakse inimesi, kes söövad kohapeal, ning drive-in’i kliente. Bolt Foodi kulleril tuleb söögikohas toidu valmimist oodata tund aega või rohkemgi.

Bolt Food: poolteist tundi viivitust on haruldane

„McDonald’s on meie üks populaarsemaid restorane ja vahel võib juhtuda, et restoran on väga hõivatud,“ sõnas Bolt Food Eesti juht Jaagup Jalakas. Ta lisas, et ei vasta tõele, et Bolt Foodi tellimused teenindatakse viimasena.

Jalakas selgitas, et nende kulleritel on minimaalne tellimuste vastuvõtumäär, kuid kulleritel on võimalik valida, milliseid tellimusi vastu võtta. „Poolteist tundi viivitust on äärmiselt haruldane ja tavaliselt tingitud sellest, et restoranis on midagi valesti läinud. Kui tegemist on tavapärasemast pikema viivitusega, siis on kulleril võimalik end tellimusest eemaldada, lisada end uuele tellimusele ja anda põhjustest meie klienditoele teada,“ sõnas Jalakas. Ta lisas, et sellest ei muutu kullerite vastuvõtumäär.

McDonald’s Baltikumi tegevjuht Vladimir Janevski ütles, et nende ettevõtte jaoks on oluline kiire teenindamine ning kvaliteet. „Seetõttu jälgime pidevalt olukorda oma restoranides ja otsime koos oma tarnepartneritega lahendusi, et lühendada meie külaliste ja kullerteenusepartnerite ooteaega.“