„Muidugi on see edulugu. Kuigi trammitootmine ei ole meie raudteesektori kogemuste juures iseenesest midagi nii erilist, siis teisest küljest on see kõik meie jaoks ikkagi uus. Oleme valmis ehitanud tänapäevase trammi ja valmis edaspidi osalema ka mahukamate tellimuste täitmises,“ ütles Skinest Grupi omanik Oleg Ossinovski ning rõhutas, et trammi kui loodussõbraliku ühistranspordi arendamine on kõikjal Euroopa Liidus prioriteet.

„Meie jaoks oli tegemist uue valdkonnaga ning algselt plaanisime, et umbes poolt teostusest tellida meie Tšehhi partneritelt, kuid töö käigus selgus, et suutsime trammid praktiliselt otsast lõpuni omade jõududega Daugavpilsis valmis ehitada,“ kommenteeris veduritehase kommertsdirektor Vladislav Pavlovitš.

Läti suuruselt teises linnas Daugavpilsis peaks veel enne käesoleva aasta lõppu liinile jõudma kokku neli samas linnas toodetud uut trammi. Trammiprojekti maksumus on ligikaudu 8 miljonit eurot ning selleks saadi toetust ka Euroopa Liidult.

Daugavpilsi veduritehase (Daugavpils Lokomotîvju Remonta Rûpnîca, DLRR) ajalugu algas 1866. aastal, mil avati auruvedurite remondibaas. Praegu renoveeritakse ja ehitatakse erinevaid raudteeliikluses kasutatavaid vahendeid. Üle 150 aasta tegutsenud Läti tähtsamate hulka kuuluv tööstusettevõte kuulub Skinest Grupi kaudu Eesti ettevõtjale Oleg Ossinovskile.