Bolt Foodi platvormi praegune süsteem võimaldab jätta jootraha vaid enne tellimuse esitamist. Bolt Foodi suunajuhi Jaagup Jalakase sõnul töötavad nad selle kallal, et jootraha oleks võimalik lisada ka pärast tellimuse kättesaamist. Enne tellimuse lõpetamist küsitakse kliendilt ekraanil, kas ta soovib kullerile jootraha anda. Kliendid saavad soovi korral jootraha ka tagasi võtta. Selleks tuleb ühendust võtta Bolt Foodi klienditoega.

„Jootraha saab jätta ainult kullerile ja 100% sellest summast läheb kullerile. Bolt ei võta jootraha pealt vahendustasu,“ kinnitas Jalakas.

Jalakas lisas, et toidu kvaliteeti ja maitseelamust ei ole vaja hinnata kohe peale tellimuse kättesaamist. Hindamise võimalus jääb tellimuse juurde 24 tunniks ehk klient saab toidu rahulikult ära süüa ning seejärel hinnanguid anda.

Wolt Baltikumi ajutise juhi Mantas Lomsargise sõnul on kliendi tagasiside küsimine platvormi jaoks väga oluline: see annab nii Woltile kui ka poodidele ja restoranidele vajaliku info teenuse ning toidu ja toodete kvaliteedi kohta. „Kui me küsiksime tagasisidet näiteks järgmisel päeval, siis võib juhtuda, et klient ei mäleta detaile nii täpselt. Samuti küsime me tagasisidet oma kuller-partneritelt,“ selgitas ta.

„Mis puudutab kullerite jootraha, siis sellest nädalast on Wolti rakenduses kaks võimalust: jootraha saab anda enne tellimuse kättesaamist (osad kliendid soovivad jootraha anda juba tellimuse tegemise ajal) ja uuendusena saab jootraha nüüd jätta ka tellimuse kättesaamise järgselt (see võimalus siis nendele klientidele, kes tahavad jootraha anda pärast tellimuse kättesaamist),“ tutvustas Lomsargis.

Ka Woltis saab kogu kliendi poolt jäetud jootraha endale kuller.