Pipedrive’i tehnoloogiajuhi Agur Jõgi sõnul on tehisintellekti kasutatud ettevõtte sees juba üle paari aasta eelkõige ärianalüütikaks ning toote töökindluse tõstmiseks. Esimest korda jõuab AI-põhine funktsionaalsus klientide käsutusse. „Suvise ettevõtteülese tehisintellekti häkatoni tulemusel valmis mitu suure potentsiaaliga prototüüpi, millest esimene jõudis suures osas Eestis asuva tiimi töö tulemusel nüüd klientideni. Arendustöö tehisintellekti vallas Pipedrive’is jätkub ja juba lähiajal saavad meie kliendid testida järgmisi tooteuuendusi, mis muudavad nende tööd tunduvalt tõhusamaks,“ sõnas Jõgi.

Juba enne tehisintellekti lisamist oli Sales Assistant üks Pipedrive’i populaarsemaid funktsioone ja seda kasutas üle 60% aktiivsetest klientidest. Statistika näitab, et rakendust kasutavad müügiprofessionaalid sõlmivad kolm korda rohkem tehinguid kui ülejäänud kliendid.

Uus Sales Assistant analüüsib tehisintellekti abil pidevalt kasutaja müügiprotsesse ning tuvastab tüüpilised müügimustrid. Selle põhjal aitab see prioriseerida töölõike, juhtida tähelepanu kohest tegutsemist vajavatele ülesannetele ja tuvastada müügiprotsessis võimalikke kitsaskohti.

Pipedrive on 2010. aastal Timo Reini, Urmas Purde, Ragnar Sassi, Martin Henki ja Martin Tajuri asutatud müügijuhtimistarkvara ettevõte. Pipedrive’i müügitööriistu kasutavad üle 100 000 ettevõtte rohkem kui 150 riigis. Pipedrive grupi enamusinvestor on Vista Equity Partners, lisaks on firma kaasanud kapitali investeerimisfondidelt Bessemer Venture Partners, Insight Partners, Atomico ja DTCP. Pipedrive’i kontorid asuvad Tallinnas, Tartus, Londonis, Lissabonis, Berliinis, Prahas, Riias, Dublinis, New Yorgis ja St. Petersburgis Floridas.