„Wolt sisenes Baltikumi turule enam kui kuus aastat tagasi. Oleme suutnud luua püsikliendibaasi ja meil on iga päevaga rohkem kasutajaid. Mul on hea meel juhtida meie äri Baltikumis, keskendudes meie põhitegevusele, milleks on toidu tarnimine, samuti jätkata laienemist teistesse linnadesse,“ ütleb Lomsargis.

Uus juht märgib, et Baltikumi elanikud on teenuse hästi vastu võtnud ning see annab Woltile kindlustunde laieneda ka järgmistesse Eesti, Läti ja Leedu linnadesse. „Meie eesmärk on laieneda üle Baltikumi, sel aastal laienesime 15 linna ja pakume oma teenust nüüd kokku 30 linnas. Wolti laienemine väiksematesse linnadesse annab kohalikele ettevõtetele ligipääsu veebipõhisele müügile, inimestele võimaluse teenida tulu kullerpartnerina ning muudab kogukondade igapäevaelu lihtsamaks ja paremaks. Iga laienemisega jõuame sellele lähemale,“ lisab ta.

Lomsargise sõnul laiendab Wolt hoogsalt ka oma jaekaubanduse pakkumisi ja uusi ärisuundi: „Meist on sisuliselt saamas kaubanduskeskus inimese taskus. Kõik, mille jaoks varem pidi sammud seadma kaubanduskeskusse, on nüüd tunniga Wolti kaudu olemas. Wolt pole enam ainult toidukullerite äri, lisaks toidu tellimisele saab osta näiteks lemmikloomatooteid, lilli ja ilutooteid.“

Ta mainib ka uusi ärivaldkondi, nagu Wolt Drive, mis võimaldab igal jaemüüjal või kaupmehel kasutada Wolti kullerite võrgustikku, olenemata sellest, kas nad müüvad Wolti rakenduse kaudu või oma keskkonnas. Samuti Wolti lojaalsusprogramm Wolt+, kus kuutasu maksjad on vabastatud tarnetasust. Täiesti uus ja oluline võimalus on Wolt Ads, mis võimaldab kaupmeestel oma ettevõtet rakenduses reklaamida, suurendada nähtavust ja seeläbi ka müüki.

Ta tänab seni Wolt Baltikumi juhtinud Liis Ristalit tehtud töö eest. „Liis mitte ainult ei aidanud Woltil alustada tegevust kõigis kolmes Balti riigis, vaid aitas meil kasvada ja jõuda sinna, kus praegu oleme. See oli tohutu pühendumine,“ märkis Lomsargis.

Liis Ristali sõnul on tal aeg liikuda edasi uute väljakutsete poole. „Olen südamest tänulik kogu Baltikumi meeskonnale, kellega koos tõestasime, et platvormiettevõte suudab olla kasumlik ja veelgi enam turuliider. Tänaseks on Wolt jõudnud kiirest kasvufaasist uude faasi, olles börsiettevõte ja tegutsedes kümnetes riikides. Startupid ning meeskondade ja protsesside loomine on osa minu DNA-st. On aeg teatepulk edasi anda ja vaadata uute väljakutsete poole,“ lisas Ristal.

Woltist

Wolt on Helsingis asuv tehnoloogiaettevõte, mis pakub veebiplatvormi tarbijatele, kaupmeestele ja kulleritele. Platvorm ühendab inimesi, kes soovivad tellida toitu ja muid kaupu, nende müümisest ja kohaletoomisest huvitatud inimestega. Selleks arendab Wolt erinevaid tehnoloogilisi lahendusi alates kohalikust logistikast kuni jaemüügitarkvara ja finantslahendusteni. Platvorm opereerib Wolt Market kaubamärgi all oma toidupoode. Wolt’i teenuste hulka kuuluvad Wolt+ (tellimusteenus klientidele), Wolt at Work (toidu tellimine töötajatele ja kontoritesse kohalevedu), Wolt Drive (kiire viimase miili tarne kaupmeestele) ja Wolt Self-Delivery (teenus kaupmeeste partneritele, kellel on oma kullerid). Wolt’i missioon on muuta kohalikku kogukonda panustamisega linnaelu paremaks. Wolt asutati 2014. aastal ja ühendas 2022. aastal jõud DoorDashiga. DoorDash tegutseb täna 29 riigis, millest 25 riigis on Wolt toode ja kaubamärk.