Ülemaailmne käive vähemalt aasta avatud kohtades kasvas juulist septembrini 8,8%, teatas hamburgerigigant.

USAs kasvas sama näitaja kolmandas kvartalis 8,1%. Hinnatõus on klientide jaoks koormav. Juulis ütles McDonald’s, et kliendid, kelle aastane sissetulek on 45 000 dollarit (42 000 eurot) või vähem, kulutavad iga tellimuse eest vähem.

Samas ütles ettevõtte esindaja, et nende külastajate seas on rohkem kõrgema sissetulekuga kliente, kes käivad nüüd McDonald’sis, selle asemel, et kulutada raha lauateenindusega restoranides.

McDonald’s tõstis USAs mõnede toodete hindu menüüs, kuid meelitas kliente ka kampaaniatega nagu 50-sendine topeltjuustuburger septembris toimunud riiklikul juustuburgeri päeval. Samuti aitasid firma esindaja sõnul tulemustele kaasa köögiviljade ja valkude (piima- ja lihatoodete) odavnemine.

Ühendkuningriigis pakkus ettevõte kogu augusti jooksul allahindlusi, sealhulgas 60% allahindlust Big Mac’ile või Chicken McNuggetitele.

Selle aasta alguses Saksamaal käivitatud McSmart menüü võimaldab sealsetel klientidel koostada endale ise väikese väärtusega söögid. Ettevõtte tegevjuht Chris Kempczinski ütles, et see aitas Saksamaal saavutada juulist septembrini kümnenda järjestikuse kahekohalise müügikasvuga kvartali.

McDonald’si käive kasvas 14% 6,69 miljardi dollarini. McDonald’si puhaskasum - mis sisaldas 26 miljoni dollari suurust kulu eelmisel kevadel väljakuulutatud restruktureerimise eest - kasvas 17% 2,3 miljardi dollarini.