„Seekordne e-smaspäev on küll taas kõigi aegade suurim, tuues 24 tunni jooksul erakordseid pakkumisi, kuid meie prioriteet on, et iga inimese ostukogemus oleks laitmatu,“ ütles e-smaspäeva korraldaja, Eesti e-kaubanduse liidu tegevjuht Tõnu Väät.

„Pöörame palju tähelepanu osalevate veebipoodide hinnakujundusele, kliendisuhtlusele, tarnekiirusele ja kõigele muule, mis tagab turvalise ning mugava ostuteekonna,“ lisas ta.

Poed on kontrollitud

Eesti e-kaubanduse liit on kontrollinud kõikide osalevate e-poodide tausta ja monitoorib nende tegevust ka jooksvalt. Samuti panustavad liidu koostööpartnerid kaupade kiiresse tarnesse, püüdes kõik pakid neile üleandmise hetkest paari päeva jooksul pakiautomaatidesse kohale toimetada.

„Soovitame tarbijatel ka jälgida, kas veebipood osaleb kampaanias ametlikult – selleks on veebipoele litsentsi alusel väljastatud vastav e-smaspäeva erimärgis. Samuti on kindlaks lisagarantiiks turvalise ostukoha märgis, mis omistatakse veebipoodidele, kes vastavad kõige rangematele nõuetele,“ selgitas Väät.

Inimesed valmistuvad jõuludeks

Väät lisas, et seekordse e-smaspäeva käigus valmistuvad tarbijad usinalt jõuludeks, kingitusteks valitakse näiteks koduelektroonikat, rõivaid-jalatseid, reise, kosmeetikat, raamatuid jms.

E-kaubanduse uuringud toovad välja, et Eestis on üheksa inimest kümnest e-ostlemisega kokku puutunud ja veebipoodidest sooritab aktiivselt oste 86% Eesti elanikest. E-kaubandus moodustab Eesti jaekaubanduse kogukäibest ligi 25%.

E-smaspäev on Eesti e-kaubanduse liidu poolt korraldatav e-ostlemise päev, kus erinevad veebipoed teevad tarbijatele 24 tunni jooksul sooduspakkumisi. E-smaspäev toimub neli korda aastas – märtsis, mais, septembris ja novembris.