Eestis müüdi oktoobris 1726 uut sõiduautot ja enam-vähem samas suurusjärgus (ca 1700–1800) oli müük ka juulis, augustis ja septembris. Eelmise aasta oktoobrikuuga võrreldes kasvas uute sõiduautode müük aga 3,2%. Kümne kuuga on klientidele tänavu üle antud kokku 19 180 uut sõiduautot, mis ületab möödunud aasta sama perioodi tulemuse 7,4%.

Elektriautosid müüdi oktoobris 149, millega nende osakaal kerkis 8,6 protsendini ja kümne kuu kokkuvõttes on osakaal 6,1%. Enim eelistasid kliendid hübriidautosid, milliste osakaal oli 41,9%. Bensiiniautod moodustasid kogumüügist 37,9%. Jätkuvalt on populaarsed keskmised ja väiksemad maasturid, mis kokku moodustavad ligikaudu poole kogumüügist.

Kiirelt kasvab tarbesõidukite müük

Automarkidest eelistasid kliendid oktoobris enim Toyotat (355 müüdud sõiduautot), järgnesid Škoda (216) ja KIA (154). Mudelite edetabelis püsivad tipus kaks Toyota mudelit, RAV4 ja Corolla. Neid anti klientidele üle vastavalt 126 ja 91. Kolmandal kohal on Škoda Octavia (69).

Kiires tempos on aasta teisel poolel hakanud tõusma tarbesõidukite müük ja oktoobris anti klientidele üle 441 uut tarbesõidukit, mis ületas möödunud aasta oktoobrikuu müügi 17,9%. Kümne kuu kokkuvõttes on uute tarbesõidukite müük siiski veel 2,6% miinuspoolel. Automarkide esikolmikusse kerkisid oktoobris Toyota (93 sõidukit), Peugeot (76) ja Renault (57). Veokite segmendis tegid parima tulemuse Volvo ja Scania, vastavalt 40 ja 37 müüdud veokiga.