Delfi Ärilehele kirjutasid nädalavahetusel mitmed lugejad, kes ei olnud juba mitu päeva saanud Omniva e-teeninduses tähtkirju avada.
Omniva veebilehel oli ka selgitav kiri: „E-teeninduses ei tööta digitaalne allkirjastamine. Seoses tehniliste probleemidega Omniva e-teeninduses on hetkel häiritud ärikliendi lepingute allkirjastamine. Samuti ei tööta Omniva e-teeninduses era- ja ärikliendi e-tähtkirjade vastuvõtmine (digitaalne allkirjastamine).“
„Tehnilised viperused tulenesid teenusepakkuja muudatusest meie süsteemis ja tegeleme hetkel aktiivselt nende kõrvaldamisega,“ ütles Omniva meediasuhete juht Reelika Lepp.
„Vabandame klientide ees, kes on pidanud seepärast ootama ja pole saanud kõiki teenuseid kasutada,“ lisas Lepp.
Praeguseks on digiallkirjade andmine ja tähtkirjade avamine taas töökorras.