Kuigi tootmismahud on vähenenud ja kogu grupi lõikes müüdud jookide maht oli aastatagusega võrreldes kolmeprotsendilises languses, jätkas tulu hektoliitri kohta kindlat kasvu. Keskmine müügihind hektoliitri kohta kasvas grupi lõikes üheksa protsenti.

„Vaatamata keerulisele keskkonnale suutsime me hästi hakkama saada. Seda soodustas asjaolu, et tulu hektoliitri kohta jätkas tugevat kasvu ja meie preemiumbrändide portfell saavutas eriti hea tulemuse. Jätame aasta tuluprognoosi muutmata, ehkki hiljuti otsustasime suurendada aasta lõpul kasvu huvides äriinvesteeringuid,“ rääkis Carlsberg Grupi tegevjuht Jacob Aarup-Andersen.

Maht langenud, kuid hind tõusnud

Lääne-Euroopa turgudel kasvatas Carlsberg Grupp käivet 7, Aasia turgudel 3,7 ning Kesk- ja Ida-Euroopas 6,3 protsenti. Üheksa kuu kokkuvõttes kasvas Carlsberg Grupi müügitulu 9,2 protsenti ja ulatus 55,7 miljardi krooni ehk 7,5 miljardi euroni.

Müüdud jookide – nii õlled kui muud joogid – maht langes kolmandas kvartalis aastatagusega võrreldes 3 protsenti 36 miljoni hektoliitrini. Lääne-Euroopas müüdud jookide mahud langesid 5,2 protsenti ning Kesk- ja Ida-Euroopa turgudel 6,3 protsenti, Aasia oli 1,5-protsendilises kasvus.

Joogitootja preemiumbrändidest kasvas Tuborg kolm ja Brooklyn 27 protsenti. Carlsberg langes 4, Somersby 7 ja 1664 Blanc 2 protsenti. Kui alkoholivabade jookide kogumüük kasvas teises kvartalis 2%, siis kolmandas kvartalis näitas segment 6% tõusu.

Keskmine müügihind hektoliitri kohta kasvas 9%, selles osas näitasid tugevat kasvu eeskätt Lääne-Euroopa ning Kesk- ja Ida-Euroopa turud.

Tulemusele keskenduv kultuur

„Mulle avaldavad tugevat muljet meie brändid, meeskond, töötajate pühendumus ja kindel tulemusele keskenduv kultuur, mida olen kogenud kogu ettevõttes alates septembrist, kui ametisse asusin. Carlsberg Grupil on tugev vundament ja hea finantsseisund. Meil on soodne positsioon investeerida oma kaubamärkidesse ja turgudele pikaajalisi atraktiivseid kasvuvõimalusi silmas pidades. Olen kindel, et suudame kiirendada kasvu kooskõlas strateegia SAIL 27 prioriteetidega ning saavutada igal aastal kestlikke ja kasumlikke tulemusi,“ ütles uus tegevjuht Jacob Aarup-Andersen.

Saku õlletehas kuulub Carlsberg Gruppi alates 2008. aastast.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena