Mitmeid andmeid pakkuv Syntun ennustas e-kaubanduse platvormide kumulatiivseks kasvuks sel aastal 2,08% ehk 1,14 triljonit jüaani (156 miljardit dollarit) eelmise aasta 2,9%-lise kasvuga võrreldes.

Ootused müügikasvuks vallaliste püha raames olid sel aastal pigem tagasihoidlikud, sest majandusel on olulisi raskusi taastumisega ning tarbijate seas valitseb siiski ebakindlus. Näiteks eelmisel aastal, kui veel prooviti ohjes hoida koroonaviirust, ei avaldanud tookord riigi suurim e-kaubanduse tegija Alibaba enda müüginumbreid vallaliste püha kontekstis.

Sama kidakeelsed ollakse ka see aasta. Öeldakse, et müügid on positiivsed, andmata seejuures olulisi detaile. Tänavuse vallaliste püha eel avaldas Alibaba tarnijatele platvormil survet hinnastada enda tooteid agressiivselt. Nõnda teatas müügiperioodi algul platvorm, et suurimat allahindlust pakuvad see aasta 80 miljonit erisugust toodet.

Analüütikute sõnul on Alibaba taolise hinnasurve näol tegemist sellega, et soovitakse võidelda rivaalide Douyin ja PDD Holdingsi Pinduoduoga, kes on viimastel aastatel oluliselt muutnud Hiina e-kaubanduse maastikku, müües tooteid madalate hindade ja soodustustega kogu aasta vältel. Näiteks allahindlused 40-50% on eelmise aasta tulemusi vaadates võrdlemisi tavalised.

Samas Bain and Company eelmisel nädalal avaldatud raportist selgub, et 3000 tarbijast ligi 77% küsitletutest plaanivad sel korral vallaliste püha raames kulutada vähem või sama palju raha kui eelmisel aastal.