Samuti hoiatas ettevõte, et oluliselt võib oodatust väiksem olla ka käive. Ettevõtte teise kvartali tulemustes teatas Burberry, et sarnaste poodide müügikasv aeglustus ühe protsendi võrra, mis tähendab, et müük on 18% madalam eelmise kvartali tulemustest. Üheks põhjuseks on ka ostuhoo raugemine Hiinas.

Ettevõtte poolaasta kasum oli 223 miljoni naela (276,64 miljonit dollarit), mis on 15% madalam aasta varasemaga võrreldes. Samas ütles ettevõtte tegevjuht Jonathan Akeroyd, et Burberry tegi head progressi enda strateegiliste eesmärkide suunas.

„Me jätkasime enda uue loovvisiooni ülesehitamist, kui avalikustasime enda 2023. aasta talvekollektsiooni, mille esmakordselt disainis Daniel Lee,“ ütles Akeroyd avalduses. „Ajal, kui makromajanduslik keskkond on muutunud üha rohkem väljakutsuvamaks, oleme meie siiski enesekindlad oma strateegias realiseerida enda potentsiaal kui modernne Briti luksusbränd. Me jääme kindlaks oma soovile saavutada keskmisi ja pikaajalisi eesmärke,“ lisab ta.

Väiksem huvi luksuskaupade vastu on probleemiks üle maailma. Eeskätt majandusliku ebakindluse ja kõrge inflatsiooni pärast, mis mõjutab tarbijate kulutusi luksustoodetele. Näiteks maailma suurim luksustoodete grupp LVMH teatas samuti kvartaalses aruandes müükide aeglustumist.