Ettevõtte teatel on agentuurimudelina tuntud lähenemise eesmärk kohaneda klientide muutuva ostukäitumisega ja aidata edasimüüjate võrgustiku ümberkorraldamisega, säilitades samas suurepärane kliendikogemus.

Uuest mudelist lähtudes vastutab Nissan klientide ostude ja omandi eest, haldab turul olevate sõidukite laoseisu, loob kõigis kanalites ühtse hinnastrateegia ja tagab otsemüügi klientidele. Turustusvõrgustik võtab agentide rolli, pakkudes kontaktpunkti klientidele, kes soovivad lisainfot või proovisõitu broneerida. Lisaks jääb agentide ülesandeks Nissani nimel autode tarne korraldamine ja klientidele järelturu teenuste pakkumine.

„Kuigi valida oli mitme pakkuja vahel, otsustasime Modera kasuks nende spetsiaalselt autode jaemüügiks mõeldud innovaatilise toote ja ärksa, idufirmaliku ja lahendustele orienteeritud mõtteviisiga meeskonna meeskonna põhjal,“ selgitas Nissan Rootsi haru juht Cecilie Pedersen.

Modera uus lahendus integreeritakse lisaks Nissani veebi- ja back-end süsteemidele ka finantseerimise, kindlustuse ning muude väliste teenusepakkujate tööriistadega, tagades seeläbi Nissani klientidele kõikehõlmava ja mugava ostukogemuse.

„Modera jaoks on tegemist väga suure sammuga, saamaks selliseks autotööstuse tarkvarapakkujaks, keda kõik originaalseadmete tootjad silmas peavad,“ ütles Modera nõukogu esimees Siim Vips pressiteates.

„Oleme Nissanile ülimalt tänulikud, et nad Modera oma partneriks valisid. Meie eesmärk on laiendada see koostöö ka teistesse piirkondadesse, pakkudes tarkvara nii agentuurimudeli kui ka traditsioonilise edasimüüjate mudeli kasutamiseks.“

Modera aktsiad on noteeritud alternatiivbörsil First North.