Rahageeniusele kirjutas Rimi klient, kelles kupongide kasutamise periood nördimust tekitas. Rimi kampaania algas 14. novembril ja kestis 25. novembrini. Seejärel oli kupongide kasutamiseks aega veel kaks päeva, sest 27. novembril kaotasid need kehtivuse.

„Minu meelest on see tobe, kui näiteks 25. novembril poes käia ja siis on ainult kaks päeva aega, et uuesti minna,“ kurtis klient. Pettumus oli seda suurem, et kuponge ei saanud kasutada e-poes.

Konkreetne klient jäi ilma ainult kuuest eurost, kuid tema sõnul on asi põhimõttes. „Poel pole ju raske kampaaniaaega näiteks nädala võrra pikendada,“ ütles ta.

Teise kliendi sõnul on aga absurdne, et Rimi kuponge paberil väljastab, kuna poeketil on oma digitaalse kliendiraha süsteem olemas.

Loe pikemalt Geeniuse portaalist.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena