Rimi kupongikampaania ajas kliendil meele mustaks: miks oli raha lunastamiseks nii vähe aega?
(66)Hiljuti toimus Rimis kampaania, mille raames väljastati iga 15-eurose ostu korral ühe euro väärtuses kupong, mida hiljem sai kasutada ostude eest tasumisel. Klientidel tekkis aga küsimus: miks poekett pabertšekke prindib ja miks oli nende kasutamiseks pärast kampaania lõppu aega vaid kaks päeva, kirjutab Geenius.
Rahageeniusele kirjutas Rimi klient, kelles kupongide kasutamise periood nördimust tekitas. Rimi kampaania algas 14. novembril ja kestis 25. novembrini. Seejärel oli kupongide kasutamiseks aega veel kaks päeva, sest 27. novembril kaotasid need kehtivuse.
„Minu meelest on see tobe, kui näiteks 25. novembril poes käia ja siis on ainult kaks päeva aega, et uuesti minna,“ kurtis klient. Pettumus oli seda suurem, et kuponge ei saanud kasutada e-poes.
Konkreetne klient jäi ilma ainult kuuest eurost, kuid tema sõnul on asi põhimõttes. „Poel pole ju raske kampaaniaaega näiteks nädala võrra pikendada,“ ütles ta.
Teise kliendi sõnul on aga absurdne, et Rimi kuponge paberil väljastab, kuna poeketil on oma digitaalse kliendiraha süsteem olemas.
Loe pikemalt Geeniuse portaalist.