Nio eeldab, et kolme kuu jooksul kuni detsembrini kujuneb käibeks 16,7 miljardit jüaani, mida on oluliselt vähem kui analüütikute prognoositud keskmine ehk 21,4 miljardit jüaani. Samuti on lootused autode müügilegi väiksemad. Nio eeldused on 47 000 kuni 49 000 sõidukit. Analüütikute sõnul oli eesmärk 59 426 müüki.

Üks Hiina säravamaid elektriautode tootjaid pole veel kordagi kasumit teeninud ning jääb päris palju maha müügieesmärkidest. Näiteks see aasta oli autotootjal plaanis tarnida 250 000 elektrisõidukit, aga novembri lõpuks jõuti kõigest 142 026 autoni.

„Me oleme kaardistanud võimalusi organisatsiooni optimeeriseks, kulude vähendamiseks ja efektiivsuse suurendamiseks,“ kõneleb ettevõtte tegevjuht William Li avalduses. „Keskendume jätkuvalt põhitehnoloogiate ja võtmetoodete, muuhulgas müügi- ja teenindusvõimaluste, arendamisele. Me oleme enesekindlad Nio pikaajalises konkurentsivõimes,“ lisab ta.

Ettevõte vähendas novembris enda tööjõudu 10 protsendi võrra, kaaludes kulude kärpimiseks ka põhitegevusega mitteseotud ettevõtete vähendamist. Septembris müüs Nio 1 miljardi dollari eest vahetusvõlakirju ja Bloombergile on teada, et nad plaanivad veel kaasata investoritelt 3 miljardit dollarit.