Delfi Ärileheni on viimasel ajal jõudnud mitme inimese mure – Selveri pultidega on probleeme rohkem kui tavaliselt. Näiteks pult kas lihtsalt ei skänni tooteid või siis kaob keset ostlemist sel üldse pilt eest, nagu oleks aku järsku tühjaks saanud. „Kas äkki hakkab teatud partii otsi andma?“ soovis üks Selveri klient teada saada.

Selveri kommunikatsioonijuht Mariann Järvela kinnitab, et pultidega suuri probleeme olla ei tohiks. „Selveri ostupulte kaugmonitoorib meie koostööpartner pidevalt. Juhul kui puldiga on probleem, siis viiakse see müügisaalist ära parandusse,“ sõnab ta. Kuna puldid on ühendatud WiFi-võrku, siis mõnikord on puldi mittetöötamises süüdi hoopis võrguprobleemid.

Selver uuendab ostupulte pidevalt. Nii on ka esimesena kasutusele võetud puldid juba ammu välja vahetatud. „Iga aasta võtame uusi pulte kasutusele ning vanemad lähevad kasutusest maha. Näiteks järgmisel aastal vahetame taas välja 500 Selveri iseteeninduskassa pulti,“ räägib Järvela. Kokku on Selveril praegu umbes 7000 ostupulti.

„Juhul kui kliendil tekib mure ostupuldiga, siis palume pöörduda meie teenindaja poole. Kui pult on vaja välja vahetada, siis annab Selveri töötaja kliendile uue puldi, millega ostlemist jätkata,“ soovitab Järvela.