USA elektriautode tootja Tesla polnud teisipäevase seisuga avaldanud kogu aasta andmeid. Samas on teada, et Tesla tootis 2023. aasta esimese kvartali jooksul 1,35 miljonit autot. 2022. aastal tootis Tesla kokku 1,37 miljonit ehk vähem kui BYD, mis tootis 1,88 miljonit.

BYD autode müügile mõjub positiivselt asjaolu, et nende hinnavahemik on madalam kui Teslal. Samuti on neil lisaks elektriversioonile ka n–ö hübriidversioon. 30. septembril lõppenud kvartalis tuli viiendik Tesla müügist Hiinast. Teisipäeva hommikul langes BYD aktsia veidi rohkem kui 2% Hong Kongi börsil.

Isegi, kui BYD tootmine ületas kolme miljoni sõiduki piiri, ei suutnud ettevõte täita Credit Lyonnais Securities Asia seatud eesmärki, milleks oli 3,05 miljonit sõidukit. Kontsern teatas, et nad müüsid lõpuks 3,02 miljonit sõidukit, millest 1,6 miljonit oli akutoitel autod ja 1,4 miljonit hübriidautod. Ettevõte lõpetas ainult bensiinil või diislil sõitvate autode tootmise 2022. aasta märtsis.

Kuna mitmed tootjad tahavad osa saada kiiresti kasvavast elektriautode turust, siis on tulnud mitmeid firmasid lagedale uute elektriautode mudelitega. Näiteks nutitelefonide tootja Xiaomi teatas eelmisel nädal, kuidas nad plaanid tuua turule elektriauto, mis konkureerib Porsche ja Teslaga. Samuti teatas Li Auto, kelle igakuine võimekus on kasvanud rekordkõrgusele, et kavatsevad tuua turule ainult akutoitel sõiduki nimega MEGA 1. märtsil.