„Meil on hea meel teatada, et Klaus ja Zendesk on sõlminud lõpliku lepingu, et avardada kvaliteetsete kliendisuhete piire. Zendesk on ühe meie suurima partnerina olnud juba üle 15 aasta esirinnas, aidates valdkonna juhtivatel ettevõtetel oma teenust ümber kujundada,“ sõnasid Klausi asutajad, kes on ka Zendeski Startup Inkubaatori programmi vilistlased.

Klaus ja Zendesk jagavad nägemust tehisintellekti juhitud personaliseeritud CX-ist, kus ettevõtted vastavad ennetavalt klientide vajadustele ja tegelevad nendega. „Me usume, et tehisintellekt suurendab kliendiga suhtlemise kiirust ja sagedust, seega saab tehisintellektipõhine kvaliteedikontroll pidada sammu, kui ettevõtted püüavad leida ja parandada lünki klienditeeninduse toimingutes. Zendeski osana jätkame nende oluliste võimete loomist ja pakkumist veelgi suuremas mahus,“ lisasid Klausi asutajad.

Klausil on oluline roll Zendeski nägemuse edendamisel tehisintellektipõhisest tööjõu kaasamise juhtimisest, tuues tehisintellektipõhise kvaliteedikontrolli Zendeski klientideni.

Zendeski Klausi omandamine lõpetatakse eeldatavasti selle aasta esimeses kvartalis pärast nõutavate regulatiivsete kinnituste ja muude tavapäraste sulgemistingimuste saamist.