Õnneks keegi õnnetuses viga ei saanud, sest kohad uksepaneeli kõrval olid tühjad. Küll aga jäid mitmed reisijad telefonist ilma, sest õhusurve oli uksepaneeli kadumise järel niivõrd suur. Lisaks pidi uksepaneeli läheduses istuv ema oma last kahe käega kinni hoidma, et ta surve tõttu lennukist välja ei kukuks.
USA on pärast juhtumit maandanud kõik Boeing 737-9 Max lennukid. Kokku on neid 171.
Teisipäeval ütles Boeingu president ja tegevjuht Dave Calhoun, et firma „tunnistab meie viga“, kirjutab BBC. Lennukist välja kukkunud uksepaneel kaalus 27 kg ja seda kasutati avariiväljapääsu täitmiseks, mis oli lennukisse küll sisse ehitatud, kuid konkreetne lennufirma (Alaska Airlines) seda ei kasutanud.
USA riikliku transpordiohutuse ameti (NTSB) andmetel leiti lennukist kadunud osa ühe Portlandi õpetaja aiast. Samuti on selgunud, et lennufirma kehtestas Boeing 737-9 Maxile piirangud, sest mitu päeva enne juhtumit andis lennuk erinevaid survehoiatusi, ütlesid uurijad.
Boeingu töötajatega rääkides ütles Calhoun: „Me läheneme sellele esmalt oma viga tunnistades. Oleme igal sammul täielikult läbipaistvad.“
Calhoun kinnitas töötajatele, et Boeing teeb õnnetuse uurimisel koostööd NTSB-ga. „Boeing peab tagama, et kõik protseduurid, kontrollid ja kõik muud meetmed oleksid täidetud, et iga järgmine õhku tõusev lennuk oleks tegelikult ohutu ja et see sündmus ei saaks kunagi uuesti juhtuda,“ ütles Calhoun.
Boeingu boss tundis ka kaasa neile, kes vaatasid õudusega videoid juhtunust ja rõhutas, et tundis esimest korda juhtunust fotot nähes hirmu, mõeldes neile inimestele, kes pidid uksepaneeli kõrval istuma. Õnneks jäid need inimesed just sel päeval lennust maha ja lennukisse ei jõudnud.
Boeing 737 Max 9 lennuki kontrollimine jätkub. USA föderaalne lennuamet ütles, et nende prioriteet on reisijate ohutuse tagamine.