Majandus ei kasva, konkurents on tugevam kui kunagi varem ning nüüd, kus kogu äri toimub digimaailmas, on peamine ajend ettevõtte kasvule hoopis klientide kogemus ja nende tarbimisstrateegia. E-kaubanduses on eduka tegevuskava põhitala andmed! Selleks, et tarbijat paremini mõista, tuleb leida ligipääs väärtuslike andmeteni ja osata neid lugeda. Nii on võimalik luua uusi funktsioone ning teha täiendusi, mis tagaksid edu ja tarbija suurema rahulolu.

Pole mõtet alustada nullist – tee näitavad kätte juba edukate e-poodide juhid ja nende soovitused!

Tänavune Baltic e-Commerce Forum toob kuulajate ette rekordarvu välisesinejaid, keda on sel korral lausa 8. Lisaks on ka sel korral expo ala, kus saab tutvuda erinevate ettevõttetega.

Esinejate hulka kuuluvad:

  • Per Carlén (ICA)

  • Triin Kullerkupp (Ballzy)

  • Vincent Sider (Chartered institute of marketing)

  • Agne Pargaliauskaite (Boozt)

  • Gediminas Mikus (Itella Baltics)

... ja paljud teised.

Programm ja piletid leitavad siit: www.delfi.ee/ecom2024