![Euronicsi jaekaubanduse juht Kaidi Kelt näitab uut elektroonilist hinnasilti. Uued sildid on paberiga nii sarnased, et kliendid ei saa tihti arugi, et midagi oleks teistmoodi.](https://images.delfi.ee/media-api-image-cropper/v1/506c20f8-fc39-4e07-bc1e-e82a9af73ea6.jpg?noup&w=1200&h=711&ch=0.8438&cw=1&cx=0&cy=0.0248&r=16:9&rotate=0&flip=0)
Euronicsi jaekaubanduse juht Kaidi Kelt näitab uut elektroonilist hinnasilti. Uued sildid on paberiga nii sarnased, et kliendid ei saa tihti arugi, et midagi oleks teistmoodi.
FOTO: | erakogu
Uute siltidega hoitakse kokku palju aega, mis muidu kuluks töötajatel hinnasiltide manuaalsele vahetamisele.
Elektrooniliste siltide kasutuselevõtt hõlbustas esmalt aasta alguses hindade muutmist, kui seda tuli teha käibemaksutõusu tõttu. Euronicsi jaekaubanduse juht Kaidi Kelt sõnab, et 1. jaanuari käibemaksutõus ei olnud siiski ainus põhjus, miks nad otsustasid elektroonilised hinnasildid kasutusele võtta. „See kestis ikka paar aastat ega olnud kiire protsess,“ ütleb ta.
Oled juba tellija?