Google’i ärijuht Philipp Schindler teatas teisipäeval töötajatele saadetud memos, et ettevõte plaanib ümberkorralduste käigus vähendada sadu töökohti oma reklaami- ja müügiüksuses.
Schindler kirjutas, et kärped on tingitud muudatustest Google’i müügimeeskonna töökorralduses.
Google proovib asendada inimeste tööd tehisintellektiga. Üheks selliseks tooteks on Performance Max, mis kasutab Google’i tehisintellekti, et määrata reklaamiraha kulutusi toodete lõikes.
Kärped tulevad vaid mõned päevad pärast seda, kui Google tegi järjekordse koondamise mitmes teises kohas. Koondati üksustes, kus asuvad Pixel, Fitbit ja Nest. Alphabeti töötajate ametiühingu avalduse kohaselt koondati nendest ettevõtetest kokku 1000 töötajat.
Google koondas suvel töötajaid ka enda kaardirakendusest Waze. „Selleks, et luua parem ja sujuvam pikaajaline kogemus, oleme alustanud Waze’i olemasoleva reklaamisüsteemi üleviimist Google Adsi tehnoloogiale. Selle täienduse osana oleme otsustanud vähendada neid rolle, mis keskenduvad Waze’i Adsile,“ ütles Google, kes omandas Waze’i 2013. aastal 1,3 miljardi dollari eest. Waze’il on rohkem kui 500 töötajat.