Käibe kasv oli tingitud sellest, et Hiinas ja USAs oli luksusehete vastu oodatust suurem nõudlus. Maailma ühe tuntuima luksusbrändi Cartier’ omanik teatas, et müük kasvas neljandas kvartalis aasta varasemaga võrreldes 8%. Analüütikud prognoosisid, et müük kasvab 6%. Ehete müük Hiinas, sealhulgas Hongkongis, kasvas 25%, samas kui Ameerika Ühendriikides kasvas müük 8%. Veebipõhine jaemüük langes kvartalis 5%.

Eurodes mõõdetuna ulatus Richemonti käive kokku 5,59 miljardi euroni, mis oli 4% rohkem kui aasta varem ja ulatub napilt üle analüütikute hinnangute. Erisus üldise müügikasvuga võrreldes tuleneb valuutade kõikumistest.

Luksuskellade müük vähenes oluliselt

Richemont ja teised luksusettevõtted on seisnud silmitsi nõudluse vähenemisega, kuna tarbijad on pärast aastatepikkust agressiivset hinnatõusu suuri kulutusi vähendanud.

Müügikasv aeglustus enamikes Richemonti valdkondades, välja arvatud ehete valdkonnas. Luksuskellade müük vähenes ettevõttel oluliselt. Näiteks Suurbritannia luksustooteid müüv ettevõte Burberry Group Plc vähendas eelmisel nädalal oma aastast kasumiprognoosi, sest jõulumüük valmistas neile pettumust ja suurt kasumit ei teenitud. Jefferiesi analüütik James Grzinic ütles oma aruandes, et Richemonti luksusehete müügitulemused olid „vastupidavad“ ja kellaäri ei pakkunud „mingeid šokeerivaid tulemusi“. Ettevõtte aktsia tõusis varajasel kauplemisel koguni 9,4%, mis on suurim päevasisene tõus enam kui aasta jooksul.

Nõudlus luksuskellade järele on nõrgenenud pärast enneolematut müügikasvu pandeemia ajal, mis sundis paljusid tootjaid hindu märkimisväärselt tõstma. Novembris teatas Richemont, et jätkuvate tegevuste esimese poolaasta kasum vähenes üllatuslikult, kuna jõukad tarbijad vähendasid enda oste.

Teistpidi vähendas Rolexi kellade suurim müüja Suurbritannias Watches of Switzerland Group Plc neljapäeval oma müügi- ja kasvuprognoose, süüdistades selles kõikuvat nõudlust. Firma aktsia langes koguni 28%.