Prisma on viimaste aastate jooksul näinud iseteeninduskassade vargustes suurt kasvu, mistõttu katsetab jaekett uut turvameedet, et varguste arvu vähendada.
Prisma turvajuhi Alar Olupi sõnul on viimaste aastatega varguste arv Prisma iseteeninduskassades märgatavalt tõusnud. „Meie turvatöötajad tabavad nädalas kümneid inimesi, kes proovivad kauplusest väljuda toodetega, mille eest nad pole tasunud,“ kirjeldab Olup.
Ta lisab, et seetõttu on Prisma otsinud täiendavaid turvameetmeid varguskatsete avastamiseks. „Austasime Sikupilli Prismas pilootprojektiga, kus iseteenindusalast väljumiseks tuleb seal asuvate turvaväravate juures esmalt skaneerida oma ostutšekk, mille järel turvaväravad avanevad,“ selgitab Olup. Ta möönab, et muidugi on Prismasse endiselt oodatud kõik kliendid, kes soovivad lihtsalt tooteid uudistada ja hindu võrrelda. Iseteenindusalast saab väljuda ka midagi ostmata, kuid sellisel juhul avab ala juures asuvad turvaväravad kaupluse töötaja.