25.01.2024, 00:01
Odavamad reklaamipaketid ja paroolide jagamise piiramine aitasid Netflixi taas kasvuteele
(8)![Netflixi enim vaadatud sarjade seas on mitu mitteingliskeelset teost. Näiteks oli neljandas kvartalis populaarsed nii Prantsuse sarja „Lupin“ kolmas hooaeg (pilt sarja teisest hooajast) kui ka Hispaania sarja „Money Heist“ eellugu „Berlin“.](https://images.delfi.ee/media-api-image-cropper/v1/0f5670f6-9324-42cc-bf06-e16c54874f15.jpg?noup&w=1200&h=711&ch=0.7931&cw=1&cx=0&cy=0.0511&r=16:9&rotate=0&flip=0)
Netflixi enim vaadatud sarjade seas on mitu mitteingliskeelset teost. Näiteks oli neljandas kvartalis populaarsed nii Prantsuse sarja „Lupin“ kolmas hooaeg (pilt sarja teisest hooajast) kui ka Hispaania sarja „Money Heist“ eellugu „Berlin“.
FOTO: | ZUMAPRESS.com/Scanpix
Voogedastusplatvormi Netflix tellijate arv suurenes neljandas kvartalis oodatust rohkem, tänu sellele tõusis aktsia enam kui kümnendiku võrra.
Tellijate netoarv suurenes 13,1 miljoni võrra, mis on suurim kasv alates pandeemia alguse buumist 2020. aasta esimeses kvartalis. Sealhulgas ületas suurenemine nii ettevõtte enda kui analüütikute ootusi ligi poole võrra. Kokku oli Netflixil eelmise aasta lõpu seisuga 260,3 miljonit tellijat, seega on suudetud vahepeal kiduraks muutunud kasvule anda uut hoogu. Sealjuures suurenes tellijate arv üle kogu maailma, kõige rohkem EMEA-piirkonnas (Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika).
Oled juba tellija?