Analytical Alley tehisintellektil põhinev lahendus viib turunduse ja müügi uude sajandisse, suutes ettevõtte turundus - ja äritegevuse andmetest luua tervikpildi, mille alusel luuakse personaalne tegevuskava paremate äritulemuste saavutamiseks. Nii on võimalik müük ja turundus üksteist päriselt toetama panna.

Analytical Alley tegevjuhi Tanel Rebase sõnul on enamus ettevõtete turundustegevusi otseselt äri kasvatamiseks, kuid kuni 40% ettevõtete paigutatud turundusrahast läheb paraku raisku. „Tänases majandusolukorras pole sellisel kujul võimalik enam raha tuulde visata. Maailmas, kus andmeanalüüs on arenenud täiesti uuele tasemele, peaksid kõik turundustegevused, alates TV kampaaniatest lõpetades näiteks digireklaamidega, ettevõtetele maksimaalset kasvu looma,“ avaldas Rebane ja lisas: „Täna töötavad ettevõtted väga paljude andmetega, proovides nende pinnalt järeldusi teha. Seda tehakse aga tihti just turunduses üsna pealiskaudselt täielikku potentsiaali kasutamata. 21. sajandil tehnoloogia pakub võimalusi, millest paljud ei ole võibolla isegi kuulnud. Me analüüsime ja esitame müügi- ning turundusandmed selliselt, et ettevõtetel on võimalik selgeid järeldusi ning targemaid otsuseid teha. Anname konkreetse ja järjepideva tegevuskava, mis võimaldab need andmed ärikasvu kiirendamiseks maksimaalselt tööle panna. Analüütika oma parimas ei ole projekt, vaid protsess.“

Analytical Alley on välja kasvanud Eesti ühest juhtivast meediaagentuurist Initiative. „Initiative on Eesti meediaagentuuride seas olnud üheks teerajajaks ja liidriks. Meie ambitsioon on alati olnud suurem. Tahame pakkuda mitte üksnes Eesti ning Baltikumi klientidele, vaid ka teiste Euroopa suurettevõtetele parimaid ja kaasaegsemaid lahendusi ennekõike turunduse ja müügianalüütika valdkonnas,“ avaldas Initiative’i asutaja Indrek Soom.

Initiative jääb Analytical Alleyle kliendiks, kuid uue ettevõtte loomine võimaldab mõlemal ettevõttel keskenduda oma põhitegevusaladele. „Nii saab Analytical Alley olla partner laiemale ringile ettevõtetele, ka teistele turundus- ja meediaagentuuridele, kes soovivad saada usaldusväärset hinnangut oma turundus- ja äritegevuse tervikpildile. Selline lähenemine tugevdab muidugi ka meie, Initiative, pakutavate teenuste efektiivsust ning efekti ja võimaldab luua oma klientidele alati mõõdetavad tulemused,“ rõhutab Soom.

Analytical Alley asutajate ringi kuuluvad lisaks Tanel Rebasele ka Karl Mattias Õige ja Marili Ruus. Ettevõtte tehnoloogiajuhiks on Kaarel Raspel. Ühtekokku kuulub meeskonda 15 inimest. Analytical Alley kasvu aitab kiirendada Elevator Startups kiirendi.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena