Kui reklaam avada, kuvab Telia ka seal paketti 7 euro ja 11 sendi eest. Alles siis, kui teha mitu lisaklikki ning hakata paketti reaalselt tellima, tuleb uuele kliendile ette sinine riba, kus on kirjas, et alates järgmisest kuust tõuseb baaspaketi hind 8 euro peale.

Peale selle on kirjas, et tegelikult on esimene kuu teenust tellides tasuta ning seega ei saa klient mitte kunagi 7,11-eurost arvet tasuda ning esimene reaalne arve tulebki juba 8-eurone.

Telia meediasuhete juhi Raigo Neudorfi sõnul oli reklaamidel praegu kehtiv hind, kuna uued hinnad hakkavad kehtima märtsis. „Praeguseks peaks olema n-ö vana hinnastuse viide nendel reklaamide juurest maha võetud,“ lisas ta.

Loe pikemalt Geeniusest, sh kas tarbijakaitse arvates on tegu ebaausa kauplemisvõttega.