Tarbijavaidluste komisjoni poole pöördunud tarbijad on teinud tellimusi veebilehe https://www.peremoobel.ee/ kaudu. Tarbijate pöördumised on seotud peamiselt tarnimata kaubaga ja raha tagastamata jätmisega, kui tarbija on lepingust taganenud ja soovinud ostust loobuda. Ettevõtja ei ole avaldanud oma veebilehel infot, et tellimuste täitmisega oleks probleeme ja jätkab veebilehe kaudu toodete müümist.

Amet on küsinud kauplejalt selgitusi ja alustanud järelevalvemenetluse. Kaupleja enam tarbijavaidluste komisjoni menetluste raames Ametile vastanud ei ole ja samuti ei lahenda vabatahtlikult tarbijate kaebuseid.

Kui kaupleja ei ole tellimust täitnud lubatud aja jooksul, siis võib tarbija ka lepingust taganeda. Taganemisavalduse saab saata nt e-posti teel. Kauplejal on võimalik kohustus täita pangaülekandega, mis võtab väga vähe aega, siis ei ole põhjendatud tagasimaksmisega viivitamine rohkem kui mõned päevad.

Amet soovitab tarbijatel teadvustada kauplejaga tekkinud probleeme ja kaaluda igakülgselt riske enne Pere Mööbel OÜ-lt tellimuse tegemist.