Perfi tegevjuht Karin Lõhmuste ütleb, et teenus pärineb Leedust, kus algselt pakuti teenust, millega koguti kokku inimese kõik arved ja saadeti teele vaid üks paberil koonddokument kõikide arvetega. Aja jooksul liikus see teenus lihtsalt internetti – hetkel on Perfi kättesaadav nii arvutis kui ka äpis. Lõhmuste ütleb, et nende klientide võit on ennekõike ajas, samuti meelerahus, mille annab teadmine makstud arvetest. Eeliseid on Perfil teisigi ja uusi võimalusi oma kulusid analüüsida tuleb pidevalt juurde. Paljudest kohe klientideni jõudvatest lisadest ei saa tegevjuht veel isegi rääkida.

„Ka meie keskendume oma valdkonnas aina enam jätkusuutlikkusele ja arvete klaarimises tähendab see peamiselt seda, kas inimene on oma elus, oma sissetulekutes ning kulutustes jätkusuutlik. Me pole inimestena kuigi teadlikud raha toimest, selle psühholoogilisest mõjust meile ega ka sellest – praktilise poole pealt –, millele me tegelikult oma raha kulutame. Perfi annabki võimaluse saada pilt ette, kuhu raha läheb. Nii saab ka teha targemaid otsuseid, et kas peaks millestki loobuma või vahetama teenusepakkujat,” lisab Lõhmuste.

Hind sellise kontrolli saamise eest on tema sõnul samaväärne tassi kohvi omaga.

Vaata lähemalt: www.perfi.ee

Perfi tegevjuht Karin Lõhmuste.

Jaga
Kommentaarid