26.02.2024, 19:30
ARVAMUS | Kuidas tagada jaekettide ostukorvide hinnavõrdluse objektiivus?
(7)![Jaeketid võrdlevad sageli enda ostukorvi maksumust teiste jaekettidega, nimetades iga kord enda ostukorvi just kõige odavamaks.](https://images.delfi.ee/media-api-image-cropper/v1/e0870a50-72ef-11ed-beff-c9d789de3839.jpg?noup&w=1200&h=711&fx=0.490909&fy=0.575303&rotate=0&flip=0)
Jaeketid võrdlevad sageli enda ostukorvi maksumust teiste jaekettidega, nimetades iga kord enda ostukorvi just kõige odavamaks.
FOTO: Shutterstock
Hiljuti pälvis ajakirjanduse tähelepanu ühe rahvusvahelise kaubandusketi reklaam, mille õiguspärasusele andsid Läti ja Eesti tarbijakaitseametid erineva hinnangu. Coop Eesti Keskühistu turundusdirektor Ranno Pajuri jagab sel teemal oma arvamust.
Lõunanaabrite järelvalveasutuse hinnangul oli tegemist ebaseadusliku reklaamiga, samas kui Eesti TTJA pidas sarnast reklaamilahendust õiguspäraseks, kuigi mõlema riigi vastavad seadused lähtuvad samast eurodirektiivist. Kas Eesti reklaamiseadus täidab võrdleva reklaami sätetega piisavalt hästi direktiivi eesmärki kaitsta kauplejaid teiste ettevõtjate eksitava reklaami eest?
Oled juba tellija?