29.03.2024, 13:30
Eesti idu mõõdab meie käitumist ülitäpselt: kipume oma kõhutunnet üle hindama
(9)![ANALÜÜTIKA UUS TASE: Asutajad Karl Mattias Õige (vasakul), Marili Ruus, Tanel Rebane ja Kaarel Raspel.](https://images.delfi.ee/media-api-image-cropper/v1/754d1d00-c3c7-4ee5-9a16-a47082745e74.jpg?noup&w=1200&h=711&fx=0.477273&fy=0.317187&rotate=0&flip=0)
ANALÜÜTIKA UUS TASE: Asutajad Karl Mattias Õige (vasakul), Marili Ruus, Tanel Rebane ja Kaarel Raspel.
FOTO: | Delfi Meedia
Kas kodumaised meediamajad peaksid tundma muret, et tehisaru muudab reklaamivaldkonda eestlaste abil oluliselt?
Suurandmetel ja kõrgtasemel matemaatikal baseeruv ettevõte Analytical Alley on välja kasvanud ühest Eesti juhtivast meediaagentuurist Initiative. Nimelt leidsid nad, et selle asemel, et pakkuda analüütikat kõrvalteenusena, peaks sellele panema oluliselt suurema fookuse. 15-liikmelise tiimiga firma kaasas äsja 700 000 eurot ning neil on Euroopa vallutamise plaanid.
Oled juba tellija?