„Saatsime Teile märtsi alguses arve, millel esines viga kuutasu arvestuses,“ saab kirjast lugeda. „Kontrollime arvestused põhjalikult üle ning lisame parandused Teie järgmisele arvele,“ lisati seal.

Enefit tunnistas e-kirjas, et viimasel arvel esines viga.

Enefiti pressiesindaja Mattias Kaiv sõnas Delfi Ärilehele, et tegu oli tehnilise rikkega. Ebatäpse arve sai ligi kolmandik klientidest.

„Arvel kuvati kliendi elektri- ja/või võrgupaketi tasu mõnekümne sendi võrra suuremaks, kui see oleks pidanud olema,“ lisas Enefiti Eesti turu juht Santa Tohver. „Enammakstud summa arveldame kliendile automaatselt tagasi järgmise arvega. Teisisõnu parandame oma vea ise automaatselt ära ning kliendid selleks ise midagi tegema ei pea,“ kinnitas Tohver.

Ta lisas: „Mõistan, et kuigi räägime väikestest summadest, tekitab see meie klientides asjatut segadust. Paraku tuleb selliseid eksimusi tänases tehnilises maailmas ette. Palun siiralt eksimuse pärast vabandust.“

Kõiki tehnilisest rikkest mõjutatud ning vigase arve saanud kliente informeerib Enefit kirjalikult.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena