11.03.2024, 16:20
Traditsiooniline reklaam enam ei tööta. Z-generatsioon otsib personaalset lähenemist
(13)![Ballzy turundusjuht Triin Kullerkupp](https://images.delfi.ee/media-api-image-cropper/v1/487cb6b4-2e6f-486d-9f09-633a403bc731.jpg?noup&w=1200&h=711&fx=0.5&fy=0.308696&rotate=0&flip=0)
Ballzy turundusjuht Triin Kullerkupp
FOTO: Erakogu
Juba aastaid troonivad ketsimaailmas täpselt samad brändid. Kuidas on neil õnnestunud läbi aegade kõnetada erinevaid põlvkondi ja kuidas läheneda tänastele noortele, räägib Baltic e-commerce Forumil esinev Ballzy turundusjuht Triin Kullerkupp.
Turundajate üheks suuremaks sihtgrupiks ja ühtlasi ajaloo suurimaks tarbijademograafiliseks rühmaks on praegu Z-põlvkond ehk noored, kes on sündinud vahemikus 1997–2012. Z-generatsioonini jõudmine on suure potentsiaaliga, kuid teisalt võib tegu olla suurema väljakutsega: nad on kannatamatud, enesekindlad ja arenevad kiirelt. Kuidas sellise sihtgrupini jõuda?
Oled juba tellija?