Mitmed Tele2 lepingulised kliendid, kes on varem kasutanud oma telefonilt mõne teise Tele2 kõnekaardi laadimise teenust, said täna järjest mitmeid SMS-e. „Olete teinud taotluse..., taotlus on vastu võetud..., raha on üle kantud...,“ tõi Ärilehe lugeja välja, millised sõnumid talle täna laekusid.

Kui ta logis Tele2 iseteenindusse, näitas seal, et tal on selle kuu kasutatud krediidilimiit alla 1 euro, justkui pole kuhugi raha laadinud. Kõnekaardilimiit polnud ka iseteeninduse andmetel suurenenud.

Tele2 lahendusekspertide tiimijuht Moonika Merivälja tõdes, et tegemist oli nendepoolse veaga. „Täna öösel toimusid kõnekaardi hooldustööd ja seetõttu said osad kliendid ekslikult numbrilt 95004 sõnumeid varasemate kõneaja laadimiste kohta. Reaalselt uut kõneaja laadimist ei toimunud.“

Merivälja vabandab kõikide sõnumi saanute ees. Probleem on praeguseks lahendatud ning Tele2 analüüsib juhtumit, et seda ei korduks rohkem, lisas Merivälja.