Maxima sõnul oli kampaania väga edukas, näiteks kõige enam müüdi šampooni ja hambapastat, mille müük tükiarvus kasvas lausa 900%.

„Nii laia valikuga müügikampaaniat polnud me varem teinud. Olime seda pikalt ette valmistanud ning varunud selleks mitme miljoni väärtuses kaupa,“ ütles müügi- ja turundusjuht Jaanika Terasmaa.

Poed rahvast ja parklad autosid täis

Kõige rohkem osteti pesupesemis-, juuksehooldus-, suuhooldus- , nõudepesemis- ja paberitooteid. Samuti osteti palju raseerimis- ja kosmeetikatooteid. Enim osteti näiteks šampoone, palsameid, hambapastasid, WC-paberit, salvrätikuid, mähkmeid, nõusid ning pesugeeli.

„Olgugi, et hinnad olid väga head ja me eeldasime, et kampaania ajal müük kasvab, siis nii suurt kasvu me igas kategoorias ei prognoosinud ning osad kaubad osteti ära müügiprognoosist kiiremini,“ sõnas Terasmaa.

„Tean, kohati oli poodides rahvast väga palju ja parklad olid autosid täis, kuid tahan tänada kõiki, kes meie kauplusi külastasid ning varusid kannatust ostude sooritamiseks,“ lisas ta.

Vaata lugeja fotosid Tallinna Haabersti Maximast:

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena