„Avalikkuses samastatakse Tallinna Kaubamaja Gruppi sageli vaid Kaubamajaga, kust ajalooliselt tõepoolest kõik alguse on saanud. Tegelikkuses oleme aastate jooksul oma ärisid oluliselt laiendanud ja TKM Grupp annab nimena paremini edasi meie grupi tegevusi ka teistes tegevussuundades,“ rääkis TKM Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp. Puusepa sõnul on Grupil kasutusel ka uus visuaalne identiteet, mis loob võrdsed võimalused kõigile ärisuundadele ning ühendab endas väärika ajaloo ja vaate tulevikku.

Grupp on aastate jooksul kasvanud üheks suurimaks Eesti ettevõtteks hõlmates endas mitmeid erinevaid ärisuundi. Endiselt jäävad kasutusele kõik grupi jaekliendile suunatud tütarettevõtete kaubamärgid nagu Kaubamaja, Selver, Delice, Selveri Köök, I.L.U., Viking Motors, Viking Security jt.

„TKM Grupi eelmise aasta müügitulust kuulub kaubamajade segmendile 12%, enamiku võtavad enda alla supermarketid ning järjest kasvav autokaubandus,“ rääkis TKM Grupi nõukogu esimees Jüri Käo. Käo sõnul annab ärinime muutus võimaluse selgemaks kommunikatsiooniks investoritega.