19.03.2024, 13:15
„Olin neile lojaalne neli aastat järjest.“ Iga kuu Selveris 700 eurot kulutanud klient jäeti jaeketi teenusest ilma
(170)![„Poearved olid iga kuu 700–1000 euro vahel,“ rääkis Selveri teenusest ilma jäänud klient.](https://images.delfi.ee/media-api-image-cropper/v1/e837d5e0-bce8-11eb-b523-bb0ecb88ca18.jpg?noup&w=1200&h=711)
„Poearved olid iga kuu 700–1000 euro vahel,“ rääkis Selveri teenusest ilma jäänud klient.
FOTO: | Delfi Meedia
Selver lõpetas tarbija ostulimiidi teenuse, mida viimane kasutas iga kuu kui „mugavat võimalust eelarve pidamiseks“.
Alates koroonapandeemia algusest olen olnud truu klient nii Selveri e-poele kui ka kaubamajale, kasutades TKM Finantsi poolt pakutavat ostulimiiti, rääkis Delfi Ärilehele anonüümsust soovinud klient. „Väga mugav oli pere ostukorvi eelarvet hoida ja arved olid iga kuu 700–1000 euro vahel. Ma ei arva, et see on väike summa, arvestades täna majanduses toimuvat,“ tunnistas tarbija, kelle sõnul tasus ta arved alati õigel ajal.
Oled juba tellija?