Meediavaldkond on jõudnud suure muutuse lävele. Ellu jäävad ainult kiired kohanejad
(23)Veebiuudised on nii Eestis, Euroopas kui ka mujal maailmas muutunud inimestele peamiseks infoallikaks ja hea tasulise sisu eest on lugeja nõus maksma. Ellu jäävad aga need meediamajad, kes mõistavad, mis on lojaalsus ja mida lugeja tegelikult vajab.
„Äripäev saavutas rekordkäibe,“ kirjutas mullu suvel Eesti meedia, viidates sellele, et Rootsi Bonnieri meediakontserni kuuluv AS Äripäev suurendas 2022. aastal oma käivet 19,9 miljoni euroni. See on ettevõtte senise tegevusaja suurim aastakäive. Lisaks küündis ettevõtte puhaskasum peaaegu 1,9 miljoni euroni, ärikasum aga 2,2 miljoni euroni, olles viimase 15 aasta suurim. „Turbulentne ja üha tihedamalt ootamatuid olukordi pakkuv väliskeskkond oli 2022. aastal Äripäeva jaoks soosiv, mistõttu saame lugeda enda jaoks lõppenud aastat edukaks,“ põhjendas ettevõte majandusaruandes.