2021. aastal lendas AirCar BMW mootoriga ja tavalise kütusega 35 minutit kahe Slovakkia lennujaama vahel, kasutades õhkutõusmiseks ja maandumiseks lennuradasid. Autost lennukiks transformeerumine võttis aega veidi üle kahe minuti.

Nüüd hakatakse selle konstruktsiooni alusel valmistatud sõidukeid kasutama Hiina „konkreetses geograafilises piirkonnas“. Hebei Jianxin Flying Car Technology Company, mille peakorter asub Cangzhous, ostis ainuõigused AirCari õhusõidukite tootmiseks ja kasutamiseks avalikustamata alal.

Ettevõte on ehitanud oma lennuvälja ja lennukooli, ütles AirCari loonud ettevõtte KleinVision kaasasutaja Anton Zajac.

Olles juhtinud teed EV-revolutsiooni arendamisel, arendab Hiina nüüd aktiivselt lendavaid transpordilahendusi.

Eelmisel kuul tegi firma Autoflight reisijat vedava drooni katselennu Shenzhen’i ja Zhuhai linnade vahel. Sõit, mis autoga võtab aega kolm tundi, läbiti ettevõtte sõnul 20 minutiga.

2023. aastal sai Hiina firma eHang ametnikelt oma elektrilisele lendavale taksole ohutussertifikaadi. Siinkohal on Ühendkuningriigi valitsus öelnud, et lendavad taksod võivad 2028. aastaks saada regulaarseks osaks meie argipäevast.

Erinevalt nendest droonilaadsetest reisilennukitest ei stardi ega maandu AirCar vertikaalselt ning vajab õhkutõusmiseks eraldi lennurada.

KleinVision keeldus BBCle kommenteerimast, kui suure summa eest tehnoloogia maha müüdi. Üldiselt on selle transpordiliigi jaoks on veel märkimisväärseid takistusi infrastruktuuri, reguleerimise ja avaliku heakskiidu osas.