Eesti e-kaubanduse liit sai uue juhatuse
(3)Eesti e-kaubanduse liidu üldkogu valis liidule järgmiseks kaheks aastaks uue 13-liikmelise juhatuse. Liidu juhatuse esimehena alustab Henri Kruusel (Sportland) ning aseesimehena Mait Mäesalu (Solutional OÜ).
Lisaks Kruuselile ja Mäesalule kuuluvad Eesti e-kaubanduse liidu juhatusse Kaire Koik (Klick), Jan Andresoo (Inbank), Gunnar Obolenski (Kasak Solution), Remo Kirss (DPD), Peep Kuld (On24), Kristjan Anderson (Selver), Eva Laanemaa (Magnum), Piret Ilver (Sokisahtel), Sandra Roosna (Askly), Sven Purru (Furgner), Miko Tasa (Tradehouse).
„Sportland Grupi turundus- ja e-kaubandusjuhina on mul pikk rahvusvaheline praktika kaubanduse valdkonnas. Soovin oma kogemust ja teadmisi rakendada Eesti e-kaubanduse arendamisel ning aidata tihedas konkurentsis leida uusi kasvukohti,“ märkis liidu uus juhatuse esimees Henri Kruusel. „Eesti majanduskliima väljakutsed ei tohiks meid heidutada, vaid pigem innustada, et leida uusi võimalusi ja lahendusi. Meie eesmärk on tugevdada Eesti e-kaubanduse positsiooni nii kodu- kui ka välisturgudel ja panustada ka sellesse, et ostlemine oleks väga turvaline.“
Kruuseli sõnul on e-kaubandusest saanud fundamentaalne osa tarbija teekonnast ostu sooritamisel. „Liidu juhatusse kuuluvad eri valdkondade eksperdid, kellega ühiselt pingutame, et luua soodsaid tingimusi kliendikeskse arengu jätkumisel ja globaalsete trendide rakendamisel,“ kirjeldas ta. „Seisame selle eest, et liidu liikmetel oleks pidev mentorlus ja väga hea koolitusprogramm koos parimate praktikatega, mis võimaldab ettevõtete juhtidel oma äri tõhusaimal viisil arendada.“
Eesti e-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät lisas, et liit pöörab suurt tähelepanu e-ostlemisega seotud kompetentside arendamisele rahvusvahelises konkurentsis, samuti keskkonnateadlikkuse tõstmisele.
„Eesti e-kaubandus on viimastel aastatel olnud erakordselt kiires arengus ja e-ostlemise osatähtsus on juba ligi 25% kogu jaekaubandusest. Liidul on aina olulisem roll oma liikmete ehk e-kaupmeeste järjepideval koolitamisel ja tegevuse tõhustamisel. Ostjate jaoks tähendab see mugavamat ostukogemust, kindlustustunnet kodumaiste e-poodide suhtes ning soravaid tarne- ja maksetingimusi, mis on kooskõlas heade tavade ja seadusandlusega,“ kommenteeris Väät.
Eesti e-kaubanduse liit on Eesti juhtiv katusorganisatsioon, mille liikmete arv on kiiresti kasvanud ja kuhu kuulub üle 520 e-kaubanduse ettevõtte. Muuhulgas väljastab ja monitoorib liit turvalise ostukoha usaldusmärgist ning korraldab neli korda aastas toimuvat menukat ühiskampaaniat E-smaspäev.