Tavaliselt pöörduvad kliendid Telia poole infonumbri 123 vahendusel ning reeglina jääb pöördumise põhjus teemade piiresse, mis on seotud Telia teenustega. Enamlevinud pöördumiste nimekirja avaldas Telia hiljuti SIIN.

Samas tuleb aeg-ajalt ette juhtumeid, mis on oma iseloomult hoopis värvikamad ja ebatavalisemad ning teinekord isegi humoorikad. Nõnda on Telia klienditeenindajad lahendanud nii „kummitusjuhtumeid“, aidanud õnnitluskaarte kirjutada kui ka aidanud otsida kudumismustreid.

Telia müügi- ja teenindusüksuse juhi Katre Liibergi sõnul ongi paljude inimeste jaoks Telia infonumber 123 üks selliseid kanaleid, kuhu helistatakse väga erinevatel digi- ja tehnoloogia teemadel.

„Meie jaoks on see muidugi suur kompliment, et Telia infonumbrit võetakse kui kõikvõimaliku digiabi liini. Abi ja infot on küsitud nii siis kui inimesel Facebook ei tööta, kuid ka juhtudel, kui konkurentide infoliinidele parasjagu ei pääse,“ tunnistab Liiberg.

Liibergi sõnul on oluline, et ükski pöördumine, olgu see siis nii ebatavaline kui tahes, ei jääks vastuseta ning enamasti seda ka ei juhtu.

Järgnevalt mõned lood reaalsest elust, millega on Telia klienditeenindus kokku puutunud.

Appi, siin kummitab!

Klient: Tere, soovin oma TV teenuse lõpetada.

Konsultant: Kas tohin uurida, milles täpsemalt probleem seisneb, mis põhjusel lõpetada soovite?

Klient: Te ilmselt peate mind rumalaks aga no muud selgitust minul ei ole, kui et siin kummitab. Ma ei saa magada, iga öö läheb teises toas telekas täiesti iseenesest tööle! Ma ei jaksa enam temaga kakelda. Parem olen üldse ilma.

Konsultant: Rumalaks kindlasti ei pea. Tegu on ühe digiboksi seadistusega, mis tarkvara uuenduste järel lükkab seadmed tööle. Saame selle kenasti parandatud, kui selle seadistuse digiboksist välja lülitame. Juhendan teid, kuidas seda teha...

Kudumisabi

Vahel tuleb ette juhtumeid, kus kliendi mure on saanud lahenduse operatiivse Youtube’i otsingu abil. Telia infonumbrile helistas vanem proua, kes oli hätta jäänud ühe kindla kudumismustri leidmisel. Telia klienditeenindaja tõlkis soovitud info inglise keelde ning juba mõni hetk hiljem sai kliendiga jagada soovitud mustri videoõpetust Youtube’is.

Õnnitluskaardile soovi sisse kirjutamine

Telia klienditeenindajad on väga abivalmid ka esindustes. Kord ostis üks vanem proua Telia esindusest kingi. Kui proua nägi klienditeenindaja käekirja (töötaja oli just mõned pakkumised ja hinnavõrdluse värviliste märkmepaberite peale kirjutanud) arvas ta, et esinduse töötajal on kindlasti ilusam käekiri kui tal endal. Nii juhtuski, et esinduses kingikotti kokku pannes tuli õnnitluskaardile ka mõned head sõnad kirja panna.

Kolimisabi

Mõnikord tuleb siiski ette olukordi, kus ka Telia klienditeenindaja käed jäävad lühikeseks. Sellisel juhul tuleb piirduda vaid mõne kontakti või telefoninumbri jagamisega.

Teenindaja: Tere, [nimi] kuuleb. Kuidas saan abiks olla?

Klient: Jah, mul oleks vaja madrats ühelt aadressilt teise kohta viia.

Müstiliselt kadunud e-kirjad

Telia infonumbrile helistas murelik klient, kelle sõnul olid tema arvutist ühtäkki e-kirjad kadunud. Et olukorrast täpne ülevaade saada, läks Telia tehnik kliendi juurde koju arvutit kontrollima. Seal selgus, et arvuti monitor oli mingil põhjusel välja lülitatud. Peale monitori sisselülitamist oli klient siiralt õnnelik: „Näe! E-mailid tulid!“

Klienditeenindaja positiivsus ei jää märkamata

Vahel võib klienditeenindaja positiivne toon viia lausa selleni, et uuritakse ettevõtte poolt pakutavate töövõimaluste kohta. Nii pöörduski üks püsiklient Telia konsultandi poole ja uuris pikemalt keerutamata: „Te olete nii rõõmsad siin koguaeg, teil on vist hea töö. Ma tahan enda poja teile tööle tuua, kellega ma rääkima pean?“