Lepingu pikendamiseks küsitakse kliendi isikukoodi ning kui isikukood saadakse kätte, küsitakse edasi Smart-ID ja Mobiil-ID koodi.

Elisa kinnitab, et taolisi kõnesid ettevõte ei tee ning kui kliendi poole pöördutakse sellise kõnega, on tegemist pettusega. Vastavaid kõnesid tehakse klientidele nii eesti kui ka vene keeles.

Elisa infoturbejuht Mai Kraft palub inimestel erilist tähelepanu pöörata sellele, et kui kliendil palutakse sisestada Smart-ID või Mobiil-ID PIN-kood, siis alati väga hoolikalt üle vaadata, kuhu keskkonda sisenetakse ja millele digitaalne allkiri antakse. „PIN-koodide sisestamisel tuleb alati oma mobiiltelefoni ekraanilt üle vaadata, millisesse teenusesse üritatakse sisse logida või millele allkiri antakse,“ rõhutas Kraft.

Juhul, kui klient on saanud või langenud Elisat jäljendanud petukõne ohvriks, palutakse sellest Elisale teada anda juturobot Annika kaudu. Kui klient on kannatanud materiaalset kahju, tuleks pöörduda politsei poole.