Mõlemad üle Eesti tegutsevad ketid jätkavad tehingujärgselt tegutsemist eri kaubamärkide ja eristuva kaubavalikuga.

Eesti kapitalil põhineva perefirma OptiPRO juhatuse liikme Bruno Lauri sõnul annab tehing ettevõttele võimaluse laiendada oma tooteportfelli tuntud rahvusvaheliste kaubamärkide, 33 kaupluse ning sinna juurde kuuluvate teenuste ja varadega. „Pro Optika ja Pere Optika jätkavad ka edaspidi eraldi kaubamärkide all tegutsemist, et pakkuda laia valikut optikatooteid erinevatele tarbijagruppidele. Meie jaoks väljendub tehingu majanduslik kasu tegevusmahtude suurendamisega kaasnevas mastaabiefektis ja kokkuhoiul erinevatelt tugiteenustelt,“ kinnitas Lauri.

Lauri hinnangul kindlustaks OptiPRO koondumise tulemusena veelgi oma praegust turupositsiooni prillide ja muude optikakaupade jaemüügis Eesti turul ning saavutaks ca 22,33-protsendilise turuosa.

E-äriregistri andmeil koostatud 2022. aasta turuülevaate kohaselt on valdkonna turuliidriks 30 kauplusega opereeriv Instrumentarium Optika OÜ, kelle turuosa moodustab 25,95%. Koondumise tulemusena paraneb turul konkurentsiolukord, kuivõrd OptiPRO ning Optiland Eesti suudavad ühiselt pakkuda Instrumentarium Optikale senisest tõhusamat konkurentsi.

OptiPRO OÜ-l on praegu 17 Pro Optika ja üks Zeiss Vision Center Tallinn kaubamärgi all tegutsevat kauplust üle Eesti.