Autosõit muutub riskantseks. Teeremont kallineb mitu korda
(94)Tee-ehitusfirmad on aastaid juhtinud riigi tähelepanu olukorra kriitilisusele ja vältimatutele tagajärgedele. Otsustajad meid ei kuule: teehoid on riigi prioriteetide nimekirja lõpus. Praeguseni on see ennekõike taristuehitajate probleem, kuid mitte kauaks.
Teehoiukavas 2024-2027 ei sisaldu Eesti teekasutajate ja taristuehituse firmade jaoks midagi rõõmustavat, teehoiutööde mahtude vähenemise numbrid räägivad iseenda eest. Kui 2014. aastal investeeris Eesti riik koos Euroopa Liidu rahastusega teehoidu 198 miljonit eurot, siis 2024. aastal on investeering vaid 153 miljonit. Lisades võrdlusesse inflatsiooni mõju – nii, nagu kõigis teistes valdkondades, on ka ehituses hinnad kümne aastaga kahekordistunud - selgub, et teehoiu reaalne rahastus on vähenenud umbes 70% võrra. Teehoiukava kohaselt püsib rahastus sarnasel tasemel ka järgnevatel aastatel.