„Aastases võrdluses jätkus digitellimuste kiire kasv: Ekspress Grupi väljaannete digitellijate arv suurenes Balti riikides kokku umbes kolmandiku, millest suurim osa tuli Leedu turult, kus Delfi tulemus kasvas aastaga koguni 86%. Läti Delfi tellijate arv kasvas samuti väga kiirelt ligi poole võrra. Need tulemused näitavad, et Läti ja Leedu turul on digitaalne tellimusmudel sarnaselt Eestiga tugevalt juurdumas,“ ütles Ekspress Grupi tegevjuht Mari-Liis Rüütsalu.

„Kvartaalses võrdluses oli kõigis Balti riikides väiksem just Delfi tellijate lisandumine, kuna kasvu pidurdas eelmise aasta lõpus korraldatud suurte turunduskampaaniate järgne ootuspärane korrektsioon. Esimeses kvatalis kasvatasid enim digitellijate arvu Õhtuleht ja Geenius Meedia Eestis ja Lrytas Leedus,“ lisas Rüütsalu.

Kontsern loeb digitellimuseks ainult selliseid tellimusi, mille väärtus on suurem kui 1 euro ühes kalendrikuus, mis on eraldiseisvalt arveldatud ja on igal ajal eraldi lõpetatavad.

Tellimused väljaannete lõikes:

  • Eestis uudisteportaali Delfi, Eesti Päevalehte, Maalehte, Eesti Ekspressi ja mitmeid populaarseid ajakirju kirjastava ASi Delfi Meedia digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 11% (I kvartalis 0%), ulatudes 102 629-ni.

  • 50%-liselt Ekspress Grupile kuuluva ASi Õhtuleht Kirjastus digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 10% (I kvartalis 6%), ulatudes 26 404-ni.

  • Geenius Meedia OÜ digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 25% (I kvartalis 8%), ulatudes 7575-ni.

  • Lätis kasvas A/S Delfi digitaalsete tellimuste hulk võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 48% (I kvartalis -4%), ulatudes 25 329-ni.

  • Leedus kasvas Delfi digitellimuste hulk võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 86% (I kvartalis 1%), ulatudes 40 310-ni.

  • Leedu meediaportaal Lrytas alustas tasulise sisu müügiga 2023. aasta IV kvartalis ning digitellimuste hulk kasvas I kvartalis 38%, ulatudes märtsi lõpus 8752-ni.

Delfi Ärileht kuulub Ekspress Gruppi.