Näiteks maksis Canoo eelmisel aastal 1,7 miljonit dollarit ettevõtte tegevjuhi Tony Aquila eralennuki rendiks. Tegu pole sealjuures uudse nähtusega: 2022. aastal kulutas ettevõte selleks 1,3 miljonit ja 2021. aastal 1,8 miljonit dollarit.

Eralennuki rent moodustab samas ettevõtte kuludest väikese osa. Kui 2022. aastal oli ettevõtte tegevuskuludeks 506,8 miljonit, siis mullu 267,8 miljonit dollarit. Selles sisalduvad näiteks arendus- ja müügitegevuse kulud. Kõiki kulusid arvesse võttes oli ettevõtte kahjum mullu 302,6 miljonit dollarit.

Kuigi kliente on neil seni vähe olnud, siis nende seas on olnud näiteks NASA ja Oklahoma osariik. NASA kasutab sõidukeid Kennedy kosmosekeskuses astronautide transportimiseks. Samuti sõlmis ettevõte hiljuti kokkuleppe USA postiteenusega (USPS), kes katsetab Canoo modulaarseid sõidukeid.

Canoo NASA-le mõeldud elektrisõidukid, mida kasutatakse astronautide transportimiseks.

Eelmine aasta oli ka esimene aasta, kus jõuti sõidukite arendustegevusest nende klientidele tarnimiseni. Eesmärk on kasvatada tootmisvõime 20 000 sõidukini aastas. Alanud aastalt ootab Canoo juba palju suuremat müügitulu, vahemikus 50–100 miljonit dollarit. See aga ei tähenda, et ettevõte muutuks veel kasumlikuks. Canoo prognoosib, et nende kvartali keskmine rahavoog on 45–75 miljoni dollariga miinuses.

Nasdaqi börsil noteeritud Canoo aktsia on kaotanud viimase paari aasta jooksul pea kogu oma väärtuse. Canoo jõudis börsile SPAC-i ehk nn tühja kesta firma abil, ühinedes 2020. aasta detsembris ettevõttega Hennessy Capital Acquisition Corp. Kui alguses kauples Canoo aktsia 450 dollari lähedal, siis nüüdseks on hind jõudnud kahe dollari juurde. Ainuüksi sel aastal on aktsia hind langenud 56,9%. Ettevõtte turuväärtus on umbes 130 miljonit dollarit.