JÄRELVAADATAV | Eesti turundajad selgitasid suurejoonelisel Kuldmuna galal välja parimad
Eesti turundusmaailma absoluutne tippsündmus, loovusfestival Kuldmuna toimus tänavu juba 26. korda. Parimad kuulutati välja 19. aprillil T1 keskuses toimuval peol.
Tänavune võistlesid Kuldmunade nimel 1037 tööd, mis on kõigi aegade rekord. Seitse erinevat žüriid valisid välja parimad reklaami-, disaini-, digi-, PR- ja üritusturundustööd, mis tehakse teatavaks T1 keskuses toimuval peol.
Samuti selgub möödunud aasta kõige parem töö, mis pärjatakse Grand Prix tiitliga. Sündmusel kuulutatakse ka välja aasta klient, panus Eesti turundusse auhinna võitja ning mitmed eriauhinnad.
1990ndatel Eesti Reklaamiagentuuride Liidu algatatud ja hiljem Turundajate Liidu hoole alla läinud Kuldmuna festival sündis soovist tõsta esile neid andekaid Eesti meeskondi, kes suudavad kohaliku reklaami- ja turundusmaailma barjääre jõudsalt edasi nihutada. Juba 26. korda toimuv Kuldmuna on seega Eesti kõige vanem ja olulisim reklaamikonkurss, mille auhindadel on reaalne kaal nii üldsuse, tellijate kui ka konkurentide silmis.
Kuldmuna 2024 toetavad: T1, Taevas Ogilvy, JCDecaux, WIP, Delfi Meedia, Piletilevi, Range Rover, Tridens, Kiud, Raiku, Saku, Swedbank, Wendre, Delux Beds & Bedding, Brand Sound, House 10, Philip Morris ja Tartu Kaubamaja. PR-iga toetab Dalton. Kuldmunad toob kohale Smartpost Itella. Üritust korraldab Turundajate Liit (TULI) koostöös Elamusstuudio, Broadline’i, Radiustech Production’i ja Üritusgurundusega.