Tänavune võistlesid Kuldmunade nimel 1037 tööd, mis on kõigi aegade rekord. Seitse erinevat žüriid valisid välja parimad reklaami-, disaini-, digi-, PR- ja üritusturundustööd, mis tehakse teatavaks T1 keskuses toimuval peol.

Samuti selgub möödunud aasta kõige parem töö, mis pärjatakse Grand Prix tiitliga. Sündmusel kuulutatakse ka välja aasta klient, panus Eesti turundusse auhinna võitja ning mitmed eriauhinnad.

1990ndatel Eesti Reklaamiagentuuride Liidu algatatud ja hiljem Turundajate Liidu hoole alla läinud Kuldmuna festival sündis soovist tõsta esile neid andekaid Eesti meeskondi, kes suudavad kohaliku reklaami- ja turundusmaailma barjääre jõudsalt edasi nihutada. Juba 26. korda toimuv  Kuldmuna  on seega Eesti kõige vanem ja olulisim reklaamikonkurss, mille auhindadel on reaalne kaal nii üldsuse, tellijate kui ka konkurentide silmis.