Autosid asutakse kokku panema Barcelonas asuvas tehases, mille Nissan sulges 2021. aastal. Hiina ettevõte puhub tehasele uut elu sisse koos Hispaania ettevõttega Ebro EV-Motors, kes saab loodavas ühisettevõttes enamusosaluse. Uues tootmisüksuses on planeeritud tööd 1250 inimesele.

Kuigi tehas peaks tootma juba 50 000 autot juba 2027. aastal, saavutab see täisvõimsuse 2029. aastaks.

Chery on teine Hiina autotootja, kes kolib oma tootmise Euroopasse. Esimesena teatas Euroopasse rajatavast tehasest Hiina juhtiv elektriautode tootja BYD, kes teeb selle Ungarisse.

Chery on 1997. aastal asutatud riigiettevõte, mis müüs 2023. aastal 1,88 miljonit autot. Hiinas saavutas see populaarsuse umbes 15 aastat tagasi oma väikeste bensiinimootoriga linnaautodega, mis olid suunatud kohalikule turule.

Hispaaniasse rajatav tehas keskendub aga peamiselt elektriautodele.